PitirciginAnnesi22 Merhaba şimdi gördüm. Ben geçen sene martta fakülteye gitmeye başladım. 29 ekimde doğumum oldu. Servet hocaya gittim bi kaç kere, sonra genelde rutin kontrollerde normal gebe polikliniğine de gittim.
Rahim ağzı yetmezliğim tanım koyulduğunda acil serklajımı servet hoca yaptı.
Doğumum da şöyle oldu, fakülte zaten normal doğum yanlısı ve ebeler filan çok iyiler.Ben geç döllenme sanıyordum 18 gün gecikince öğrenmiştim.12 ocak sat, 1 şubat olarak düzeltilmişti. Son kontrolümde 36 hafta gidince oğlum 39+5 çıktı, 4 dr baktı ve hemen serklaj dikişim alındı.Sonra rutin kontrol 2 günde bir. 40+6 da 25 ekimde yatışım yapıldı. Kendi isteğimle 3 gün suni sancı aldım. 2. ve 3. Günlerde hem bülent hoca hem servet hoca sürekli bana, kızım aşağı inmiyor zorlama yorma kendini dediler. Nitekim 8cm açılmam oldu ama bebeğim inmedi ve başı da tam yerleşmedi. Spinal sezeryanımı bülent hoca yaptı çünkü 29 ekimde o nöbetçiydi.Tarih de ne denk geldi...
bütün kadın doğum servisi çok nazikti ve ilgiliydi.Özel odada kaldım, sadece özel oda parası ödedik 540 tl 6gün için.
Bir dahaki doğumumu 3 sene sonra ssvd denicem.
Sezeryandan 3 saat sonra ayağa kalktım,şuan 65 günlük olduk.Bülent hoca da dikiş yerinde çok iyidir demişlerdi hakkaten öyleymiş.Çoook belli belirsiz bir çizgim var hatta annem anlayamadı normal ten katı sandı.Bazı yerleri gözükmüyorda.
Ameliyathanede çok espriliydiler, anestezistler filan inanılmaz sakinleştiriyor.Benim sezeryan fobim vardı.Neşterden filan acayip korkardım.
Baş bel ağrım olmadı hala yok.
Özel muayene değişmiş olabilir,güncel bilgiyi onlar verir.Eğer sabah erken gitmek gerekiyorsa tavsiyem 8 gibi orda olmanız.
Sezeryan olursanız evet hocalar geliyor.Planlı sezeryanda sizin takipteki doktorunuz kim ise o geliyor.
Benimki acil sezeryandı,takibin servet hocaydı ama o gün bülent hoca nöbetteydi o yaptı.
Ayrıca sezeryanıma gebe polikliniğindeki uğraş bey ile biri dhaa girdi şimdi adı aklımda değil.Diğer doktor da şuan jinekolojiye bakıyor doğum sonrası kontrollerimi yapmıştı.