Ozge1212 bende göstermek çalışıyorum . Tabi ben onu bırakmam hiç bir zaman. Ama arkadaşlar onun bizi ayırmak istiyor son zamanlarda ona neler soylecekler bilmiyorum inşallah onları dinlemez ona mektup ta da yazdım senin arkadaşların bizi ayırmak taktılar onlara güvenme diye. Ya işte herkes diyor bırakmaz seni kiymetini bilir onu sevdiğini anlar falan ama gene de ister istemez korkuyorum onu kaybetmekten