Kamamir tecavüzcüleri , karısını cocugunu dövenleri dısarı salarlar. 8 sene öncesinde daha cocuklukta yapılmıs basit şeylerden insanların hayatlarını karartırlar. Vicdanları rahat mı acaba cok merak ediyorum ne dengesiz bi hukuk sistemimiz var. 😡
Cezayı praya dönüstürme gibi bi sansınız yok mu acaba ? Kim var yannda şimdi annengil kayınvalidenler falan yakınmısımız ?