umutsmom20 35+4 üz 5 gündür mantar sebebiyle donaxyl fitil kullanıyorum, az önce tuvalete kalktığımda akıntı geldi ama çok açık pembe kanlıydi nişan bu olabilir mi yoksa fitil veya mantar bunu yapar mı,sağ kasığım da sürekli şekilde ağrıyor🥺
Civciv53 umutsmom20 canım korkutmak gibi olmasın ama benim nişanımda aynı tarif ettiğin gibiydi nişanın olabilir. Mutlaka doktoruna git ve söyle
umutsmom20 tugcesakzci evet sümüksü yapidaydi ama fitile başlamadan da aynı şekilde gelmişti tabi kansız şekilde o yüzden bilemedim henüz çok erken 🥺
minnos1mom Açık pembe ise bence bir doktora git canım ne olur ne olmaz çünkü doktorlar ebelerden öyle duydum nişan da olabilir ama görünmen daha doğru
Aminealeyna umutsmom20 ilk kızımda 35+5 te nişanım gelmişti 35+6 da doğum yaptım. Hiç korkmayın sağlıkla gelsin ❤
Haticeburak06 umutsmom20 canım korkma nişan olsa bile hemen doğuracaksın diye bişey yok nişanı gelip 1 ay sonra doğuranda var
umutsmom20 Civciv53 korkmuyorum dersem yalan olur çünkü daha küçüğüz gibi geliyor 🥺 mutlaka gideceğim 🙏🏻
Civciv53 umutsmom20 bence hiç korkma canım nişan geldi diye hemen doğurmuyorsun. İçin ferah olsun haftan çok güzel. Benim 18+3 de gelmişti 4 gün sonra 19+0 da bebeğimi doğurmuştum. Malesef bende rahim ağzı yetmezliği varmış. Şuan tekrar hamileyim ve serklajlıyım senin korktuğun hafta benim için hayal inşallah bende o haftaları görebilirim 🥰 sağlıkla sıhhatle kolaylıkla al bebişini kucağına canım 🤲🏻
umutsmom20 Civciv53 Çok teşekkür ederim desteğiniz için inşallah sizde sorunsuz sağlıkla kucağınıza alın 🥰🙏🏻
Hulyakkus umutsmom20 nişan gelmiş korkmayın yani nişan geldikten hemen sonra doğum olmuyor benim geldi bir hafta sonra doğum yapmıştım suyum gelmişti yani. Hatta şu an hamileyim 36+3 nisanim geldi acilmam da var evde uzanmisim sanciyi bekliyorum
Civciv53 umutsmom20 Gözün aydın canım Allah analı babalı sağlıklı sıhhatli büyüsün inşallah darısı başımıza 🥰🤲🏻💕
miavega umutsmom20 aaa okurken hiç böyle bir şey beklemiyordum görünce çok mutlu oldum 🥰🥰🥰 Umarım doğumunuz çok güzel geçmiştir, bebişin de kilosu iyimiş maşallah 💖 sağlıkla büyüsün