ArslanlardanEsra aynen canım anlatamadım kesinlikle 2 parça yerine tek parça tulumlar çok daha kullanışlı bebeğinizin kilosu fazla değilse yenidoğan olarak 6 7 tane almanızı öneririm içine dikişsiz gömlekle ayaklarına göbeği düşene kadar kısa çorap göbek iyileştikten sonra bu tulum içine kilotlu çorap kış bebeği ise hem rahatt hem çok kullanışlı oluyor 0 3 aylarda benim bebeğim içinde yüzdü benim hoşuma gitmiyor küçüklerden aldım ben yenidoğan olarak ama alt üst kucağınıza aldığınızda çocuğun boynuna kadar toplanıyor çok rahatsız bişey