Dyg34 deletedmom734 ben o pamuktan aldım bir tane ama hastaneye götürürüm diye ama düsündüm hastanede temizlemek zor olur diye maşrafa lazım temiz su falan siz öylemi temizlediniz ıslak mendil yerine onunla degiştirsem
Fbasturk Dyg34 bende temizleme pamuklara koydum çantama, lavaboda şişe temiz icma sularından azıcık bikac pamuğa döküp sonra temizlicem insAllah
Gizzy @Bucuruk85 yeni aldım canım. Ben de 30.haftadayım daha. Zaten baya geniş üst kısımları. Ben L aldım ne olur ne olmaz diye ne kadar kilo alsam da rahat olurmuş gibi geldi. Zaten esnek kumaş.
Bucuruk85 Gizzy bu arada bişi sorcam ben nisan sonu doğum yapcam mersinde yaşıyorum doğum yapan kadın daha çok üşür dimi polar tarzı giyilirmiki
Oznurboluzun deletedmom734 takım derken aslında sizin dediğiniz gibi koydum yazıyı uzatmamak için 😂 tulum ve içine dikissiz gömlek aldim çorapta aldim dediginiz gibi fazladan koydum kış bebeği olacağı için tulum daha iyi olur diye düşündüm♥️ bende pamuk ile silmeyi dusundum ama almayi unhttum bide onu halledeyim o zaman sagolun 🦋💜
Fbd deletedmom734 bişey soracağım göbek bağı İçin ekstra bi krem kullanılıyor mu yada hergün göbek yağı kremleniyor mu 😊
Bucuruk85 Gizzy baktım güzel şeyler var ama kızlar son aylarda birden şişersin diyor 6.ayındayım erken mi olurki
Fbd deletedmom734 teşekür ederim kuzum çok sağol Bilgi için peki bebek yağı kullanıyormusun vücuduna pul pul dökülmeler oluyormuş
Tugba07 deletedmom734 Deneyimli oldugunuz icin bir sey sormak istyorum:) depend ile i. Camasiri giyilmiyor degil mi. Yani sadece hastaneden cikmak icin iccamasiri alsak yanimiza yeterli mi. Hastanede sadece depend yeterli mi sizce?
deletedmom734 Tugba07 canım şöyle oldu bende... doğumdan çıkınca yatağa ped serildi ve bana kanamanı kontrol edebilmemiz için verdiğimiz pedlerden başka kullanma dediler çamaşır falan giymedim zaten direk bacak arama sıkıştırıyodum gazlı bez gibi bir ped verdiler gecelik vardı üzerimdede kan olması ter olması falanda pek umurumda değildi hastane aşırı sıcaktı bacaklarımdada varis çorabı vardı sımsıkı ameliyata gelirken giydiğim alt çamaşırı giyip oed takıp çıktım ben ilk günden sonra aman aman bir kanamam olmadı zaten ... artık sezeryanda kan aspiratör ile çekildiği için kanamada öyle sular seller gibi olmuyor mesela bana kum torbası vs konulmadı sanırım sezeryan tekniği ilede alakalı... depend çamaşırsız giyiliyor bu arada bende almıştım ama kullanamadım öylece duruyor
Gizzy @Bucuruk85 valla bilmiyorum ki canım ben de pek tecrübeli değilim bu konuda. Ama zaten hep likralı şeyler, şimdi büyük geliyorlar o zamana da olur diye düşünüyorum.
Gizzy @Bucuruk85 Ben de Adana'dayım, Martta benim doğum da. Ben ince aldım pijamayı hastane sıcak olur diye düşünüyorum ama yine de polar bir sabahlık alacam üzerime, bir de alt için eşofman tarzı bir şey koyarım diye düşündüm her ihtimale karşı.
Duyguentrk Dyg34 canım ablam sezarysn kardeşim normal doğum yaptı. Bence kendine götürdüğün pijamayı artırmalısın. Yeni almana gerek yok evdekilerden koy istersen. Gece boyu çok terlemiyormuş. Lohusa teri diye bişeymiş. Gece terledikçe üzerini değişirsin. Sağlıkla al kucağına inşallah yavrunu. Şimdiden geçmiş olsun😘😘
Dyg34 Duyguentrk aslında yedek bir tane daha almıştım ama fazla olur diye koymadım ama hiç öyle düsünmedim eklim ozaman çok teşekkürler