Kelebekmisaliihayat Denizbllt lohusayım ben diyerek 1,5 ay da cepte. Ondan sonrası da bebekliyim ben 😊
_Hulya7106 Elfthh sağdan sola soldan sağa dönme çabaları ağrıdan kıvranma uykusuzluktan kıvranmak ama asla uyuşamamakla çebelleşmeye devam ✅🙀
Kelebek35_48 Ah geceleri uyku haram. Sabaha karşı bayılıyorum resmen. 39+3 olduk. Kasık ve bel ağrım var. Nefes darlığı desen hamileliğin başından beridir var. Az kaldı büyük buluşmaya 😍 Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah canlar 🤩
Zumrakus Elfthh bende 38 haftalık oldum perşembe ameliyatim var.Uykum olsada uyuyamıyorum çok kötü bir durum ya
Srfclkkl Denizbllt ahaha aynen hamileyiz diyoruzda bitecek az kaldı 😂 Sağlıcakla alırsın inşallah bebişini kucağına 😊