Wenegra merhaba kusura bakmayın uygulamaya uzun süredir girmediğim için yeni gördüm doğumum sezeryan oldu aslında normal olmasını istiyordum sezeryandan korktuğum için o şekilde ilerliyorduk doktorum normal doğum yapmamda bi sakınca olmadığını söylemişti ameliyat eden doktorumdanda onay almıştım Ogün ani şekilde suyum gelince geç bi saatte hastaneye gittik nöbetçi doktora muayene oldum 2 cm açılmam vardı çok ani oldu herşey ben söylemeden doktorumun girdiği bilgilerde platinleri görüp kendime travma yaşatmamam konusunda beni ikna etmeye çalıştı ben odaya indiğimde hala normal istiyodum hemşire bikere muayeneye geldikten sonra açıkçası gözüm korktu belimi zorluycağımı düşündüm okadarda kolay geçmiyceğini düşündüm ani şekilde sezeryana aldılar çok korktum giderken bile ama platin olduğu için komple uyuttular 1 saat içinde odadaydım sonrasında ilk kalkmada sadece ağrı yaşadım onun sonrasında çok şükür topladım hatta 2. Gün bebeğe kendim baktım hastanede eşimle birlikte eve geçtikten sonrada çabuk toparladım çok şükür birazda ben toplamaya gayret gösterdim yanımda pek destek olucak kimse yoktu çünkü biraz uzun oldu kusura bakmayın uzatmadan ben cesaret edemedim normal doğuma ama sezeryandan pişman olmadım yine öyle isterdim belki sizde kendiniz için en hayırlısı neyse öyle ilerlersiniz umarım geçmiş olsun 🙏☺️