Mstsnw benimde belimde fıtık var ben en başta sormuştum hamileliğimin başından beri belim beni zorluyor doktor sonlara doğru devam ederse nörolojiye yönlendiririm seni onlar karar verir ama normale alamayabilirim demişti bende normal doğum çok istiyorum aksine bilmiyorum ne olacak belimde geçicek gibi değil