Dilara_0 Cevmer3363 Allah’ım hepimize de güç versin sağlıkla güzel doğumlar yapalım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ❤️
es21 Cevmer3363 19+1 kızımız geliyor❤️ doğum ağustos 12 gibi gözüküyor hayırlısıyla hepimizin kucağına almak nasip olsun 💕
_tugcee Cevmer3363 19+4 olduk bizdee🥰Cinsiyetimiz hala belli olmasa da🫠 çok şükür herşey sağlıklı ve yolunda.. Dün kontrolden geldim 284 gram olmuş bebisim🫶🏻 3 gün sonra bizimde detaylı usg miz var.. Doğum 9 Ağustos görünüyor bakalımm🫶🏻
Yasmnn _tugcee erken öğrendik tam 12 hafta olmadandı galiba kanamam olmuştu gidince cinsiyetide gördük🥰
Acelyapova 19+4teyim bende cinsiyet erkek kilosu 282 grammiş 4 gun ince gitmistim en son sezeryan dogum olacagi icin temmuz 30 31 dedi doktor normal dogum olsaydi 8 agustos olacakti