Cevmer3363 Kızlar tahmini dogumunuz ne zamn cinsiyetler boylar vs belli mi benim erkek bebek yarın detaylı ultrasona gidicem .
Cevmer3363 @tubik_ masllah csnim saglikla kucağına alırsın inşallah benim de senden bı hafta önce falan ama o fsrk kapsniyor bazıları son haftaya kadar giyir bazısı 36 da falan doguyor
Zynpkcn 18+1 20 agystos görünüyor saglikli olsunda zaman rarih frketmez bana 13. Haftada kiz dediler yarin kontrol var bakalim
Busranurkura Lumlum hamilelikten önce 2 tane ameliyat 1 de sezaryan oldum çok büyümesini beklemeyeceğiz dikişlerim için sakıncalı olabilirmiş yırtılabilirmiş tabi sorun çıkmazsa bekletir belki şimdilik öyle dedi 🙂
Dilara_0 Cevmer3363 ne zmn olur bilmiyorum normal doğum olacak yeniden ikinci oğlum geliyor 19+2den selamlar teyzoşlarrr ❤️
Cevmer3363 @Dilara_0 maşallah sağlıkla gelsin paşa 💙 bakalım kimler ne zamn doğuracak benim de normal doğum canım
Dilara_0 Cevmer3363 Allah’ım hepimize de güç versin sağlıkla güzel doğumlar yapalım sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin ❤️
Cevmer3363 @Yasmnn maşallah canım hafi kazasız belasız güzel bı kontrol olur insalalh saglikla gelsin paşa 💙💙💙
Cevmer3363 @tubik_ maşallah canım baua sris iceriyo senin ki benim iki Side 37 yi geçmedi bakalım bu bebişim nasıl olucak
buseyusuf27 Cevmer3363 bn 21 haftayım 2.gebeliğim ilk kızım 36 da doğdu bundada bıraz skıntı var esı rahmın agzını kapatıyomus yukarı cıkması lazımmıs bugun detaylıya gıdıcem eşim izin alırsa yoksa yarına kaldı beklıyorum en son 15 hftada 125gr 18.4mm di