secilertu Sabahları parmaklarımda uyuşukluk ve ağrı ile uyanıyorum ve sanki ellerim de hafif şiş gibi 😔 Bu belirtiler “Karpal Tünel Sendromu” nun belirtileriymiş. Her 3 hamilenin 2sinde görülebiliyormuş ve etkisi uzun da olabiliyormuş. Aranızda bu durumu yaşayıp çözüm bulan var mı acaba ? Yarın el cerrahisine gitmeyi düşünüyorum. 35+5 haftalığım
bulutunannesi33 secilertu ben bıkere felc oldm sansm ıkı elım brden uyustu allahm ne agladm yatakada esm ovaladı falan kendıne geldı smdıkı gebelıgmde son uc prmakmuyusmaya basladı
a-a-my-h_dmr secilertu Canım bende de aynısı var 3 haftadır seninle haftamız ve günümüzde aynı ben de ağrısından duramıyorum sabaha karşı daha çok oluyor eşim zeytinyağı ile parmaklarımdan dirseğime doğru ovuyor ve 5 dakika içinde faydası oluyor Allah'ın izni ile. Ama o 5 dakika baya ağrılı oluyor sen de dene mutlaka inşaallah faydası olur özellikle bilek kısmını zeytinyağı ile ovala
Kbr06 secilertu ya benim de yüzük parmağım özellikle sağ elim avucuma doğru kapanıp kalıyor öyle eşimde farketti Bi gece yavaş yavaş açıtı kütür kütür ses çıkıyor kalıcımıymış bu ben doktora sormayı unuttum
Bir secilertu merhaba, Ben önceki hamileliğimde yaşadım su bardağını bile tutamıyordum son aylarda, Maalesef bir çözümü yok... Doğumdan sonra yavaş yavaş geçiyor korkmayın, İkinci hamileliğimde olmadı... inşallah geçicrk hepsi allah yardımcınız olsun...
Slndnz 5 aylıkken de beri bende de olan, çözemediğim bir sorun malesef. B12 takviyesi kullandım doktor tavsiyesiyle ama faydası olmadı, el bilek ateli takıyorum henüz onun da faydasını görmedim. Doğum yapmayı bekliyorum artık geçmesi için 😀 Belki size faydalı olabilir yazdıklarım ☺️
secilertu Slndnz ayy inşallah Rabbim bir an önce bebeğinize kavuşmayı nasip etsin sağlıklı sıhhatli. Çözüm olarak size de masaj iyi geliyor mu ?
secilertu a-a-my-h_dmr çok teşekkür ederim canım benim yaptırayım eşime hemen 😔 sana da acil şifalar diliyorum. Doktora gittin mi ?
secilertu Kbr06 çok geçmiş olsun canım ilk kez bu sabah bu kadar korkuttu beni ciddiyeti anladım sormadım doktora inşallah bir dahakine aksatmadan soracağım
bulutunannesi33 secilertu hamılelıkte nrml dedı cıddende dgm snrası gecıyor bu bebıste ıkı elımde son uc parmakda basladı yapcak bıse yok sabır dıcez canım
Slndnz secilertu Masaj kısa süreli de olsa rahatlatıyor evet, ama sabah kalkınca kapatamıyorum bile parmaklarımı. Doktor 'sıfır tuz' da dedi ama onu uygulayamıyorum malesef.
a-a-my-h_dmr secilertu çok sağol canım doktoruma danıştım o da elini yorma sakın dedi doğum yapınca geçer büyük ihtimal geçer dedi inşaallah öyle olur.Sana da geçmiş olsun canım.
secilertu bulutunannesi33 inşallah geçer gider bir an önce 😔 insan korkuyor ileriki zamanlarında bir şeyi tutamama olasılığı bile olabiliyormuş
secilertu Bir inşallah geçer gider bir an önce 😔 peki bu durumun hamilelik süresine bir etkisi oldu mu yanı erken Doğum gibi ya da bebek etkilenir dendi mi ?
Bir secilertu bende protein kaçağı ve tansiyon sebebi ile erken Doğum oldu... el uyuşması ile ilgili her hangi bir yan etkisi olmafığını söylemişti Doktorumuz...
secilertu Slndnz yemeklere ekstra tuz atmasak bile demek ki yediğimiz her şeyde tuz var maalesef dediğin gibi mümkün olmuyor 😔
Htctsbk secilertu ben ilk ayımda yaşadım o zaman bilmiyordum hamilelikten olduğunu iki bileğim çok ağrıyordu ne yapsam geçiremedim kendiliğinden gitti
Sedayznn secilertu benim de tam o haftalarda başladı aynı şeyler doktora gittim gebelikten sonra geçer şimdilik yapacak bişi yok riske atmayalım dedi geçmezse bakarız dedi 😊 ama hareketsizlik en büyük sebebi bn 32de izne ayrıldım yattım sürekli ondan başladı şimdi gergin yürüyüş gezme vs derlen çok rahatladım
secilertu Sedayznn ben 32 de ayrılmadım daha çalışıyorum aslında evin içinde de sürekli hareketliyim ama demek ki yürüyüş şart 😔