bebisliozlem rabisskocc inşallah iyidir 😁 bende bundan aldım geçen pazar günü Göğüs kalkanı da alcam aslında ben ama fiyatları tuzlu olduğu için biraz daha bekliyorum 🫣
rabisskocc bebisliozlem evet 100 küsür liraydı sanırım gümüş kapakta🫨 beklersen dahada uçarsa niye almadım deme kız sonra😅
rabisskocc biranne__ valla bana göre gereksizdi bana da annem mutlaka al sütyen takınca sütün akarsa tahriş olur rahatsız olursun falan dedi o yüzden aldım
Hasibe9696 rabisskocc valla genelde tekli poşetli diye weebaby tercih ediyorum daha hijyenik geliyor bi kutusu bir ay gidiyordu,