Ben lansinoh markasının pedini düzenli olarak kullanıyorum dedikleri gibi koku yapmadı yara yapmadı kuru tutuyor aksine yara olmasını engelledi düzenli olarak değiştiriyorum günde iki defa göğüs kalkanı da almıştım ama hiç kullanmadım daha ama onlar da kullanışlı