Krtcm ona bakarsan bütün akrabam ablam annem burda görümcelerim ama bana lazım olsalar etrafımda kimse yok 2 gündür hastaneye gitmem gerek çocuğa bakacak kimse yok görümcem öyle böyle ikna oldu bırakacaktım benim şansıma eşi yalnış 1 anlaşmadan direk hapise kuzeni19 yaşında intihar eti daha ısrar etsem allah korusun ne çıkacak bendeki şans bu kadar işte bacım sezeryan oldum ailemin hepsi korona oldu sezeryanımı tek başıma geçirsim diyelim yane allah şans vermemiş şükür bu günlerede vala ortada kaldım ne yapcam neyi düşüncem şaşırdım kaldım