Birsen56 ben 1750 gramken aldım kızımı 40 cm di , 48 gün kaldı,ben her gün ne zaman ne zaman diye diye heba ettim kendimi doktorumda 2 kilo altı vermiyoruz ama sana vericem çok bekledin dedi.. gerçekten 1 gün bile dayanacak halim kalmamıştı o gün kavuştum 🙏 Bi an önce sağlıkla alın inşallah ikisini de.. emiyorsa başka sorunu yoksa, doktorunuzu bakabileceğinize inandırırsanız 2 kilo altında da alabilirsiniz inşallah .. çünkü eve gelince kilo kaybı olanlar oluyomuş o yüzden kiloya dikkat ediyo doktorlar , hani düşse bile en azından bebiş sarsılmasın diye 2-2,5 kilo arası teslim etmiyolar.