Bekledigimmucizemm Sadeceanne2 ama kesin sezaryen olacaksak çatı muanesinin ne anlamı var sonuçta vajinal doğum değil
Sadeceanne2 Bekledigimmucizemm açıklık varmı diye bakıyorlar atıyorum 38 de alıyolar ya erken doğum olur açılma olur filan o yüzden devletteki ler de deneyim olsun diye her önüne gelen bakmak. İstiyor
Boncukk123 Karbeyaz_ canım benim normal doğum yapmasan bile sezaryen olsan bile sonda takıyorlar yani alttan bir işlem olacak yani o yüzden dua et hayırlı olan olsun diye benim de ilk gebelik bende korkuyorum ama sağlıkla kolaylıkla kavuşalım yeter ki 🤲🏻🌸
Gulcehir Ben 38 hafta oldum çatı muayenesi yapmadı daha normal doğum planlıyorum hiç sezeryan üzerine konuşmadık doktorumla normal doğum yolunda ilerliyoruz şimdilik özele gidiyorum doktorumda erkek o mu utandı acaba😅
Yeldan Gulcehir 😂😂😂 oda bir ihtimal tabi Ama doktorun utanacağını zannetmiyorum vardır bir bildiği diye düşünüyorum ☺️☺️☺️
-Kubra08- Yeldan Bunu yazman o kadar iyi olmuş ki bende haftaya olacağım ve benimde ilk defa olacak bir panik yapmıyor değildim ama içimi rahatlattın çok teşekkür ederim 🥰
Yeldan -Kubra08- aynı düşenlere sahip olduğum için daha iyi anlıyorum sizleri hele ilk olunca ahhh ah içimiz içimizi yiyor 🤣🤣🤣 Sana yaramasına çok sevindim umarım güzelce geçer her şey 😘☺️