Merhaba kızlar belki merak edenler olur diye anlatmak istedim. Çünkü benim ilk gebeliğim ve bende her konuyu merak ediyordum. O yüzden kendimden pay biçtim 😂
37 haftalık oldum. Önce doktorum normal ultrasonla baktı bebeğime ve bilgilendirdi beni. Kilo boy vs.
Sonra nasıl bir doğum düşündüğümü sordu. Önceliğim normal doğum dedim. O zaman çatala yat altını komple çıkart beni çağır dedi.
O zaman garip hissettim kendimi anlatamam ama sonuçta yapmam gerekiyordu.
Dediği gibi tamamen soyundum çatala uzandım.
Eline bir jel sürdü ve beni kontrol etti. Yapabileceğimi söyledi. Bütün her şey sende bitiyor inanırsan yaparsın dedi beni telkin etti.
1 dakika bile sürmüyor çok hafif bir acı hissettim ben. Herkeste farklılık gösterebilir bu durum.
Sonra doktorum odadan çıktı bende giyinip tarih konuştum normal odasında.
İlk kez tecrübe ettim ve inanılmaz utandım ilk kez birisi beni böyle görmüştü. Doktorum kadın bu arada ona rağmen çok utandım. ☺️