asel-yasarrr ilk doğumumda 2 hafta perinatoloji bölümünde yattim. (36-38 hafta arası)
2 gebeligimde de orada kürtaj oldum.
Sanırım hep iyiler çıktı karşıma. Çünkü tüm süreçlerde doktorlar, ebeler, ameliyathane sürecindeki kişiler. Hepsinden çok memnun kalmıştım.