Bende 38+2 yim ne sancı ne ağrı hiçbişey yok nst de temiz 37 de serklaj dikişim vardı o alındı 1-2 cm açıklık var dedi ama ne gelen var ne giden 😂 normalde 40.haftayı 31 martta tamamlıcam doktorum en sonunda 31 ine kadar görüşmeyelim dedi sadece nst için gel dedi 😂 ne zaman gelicek oğluş merak ediyorum 🤷♀️