littlechick Kullanıp memnun kaldığınız çatlak kremleri var mı öneri istiyorum 4. Ayı geçtik hala kullanmaya başlamadım 🥹
Hazal966 littlechick bio oil nemlendirmesi cok güzel. Lierac da güzel ama aşırı pahalanmış bide piyasa da orjinal bulması biraz zor.
littlechick Ay lierac fiyatına bakayım dedim ufak çaplı bir şok yaşadım bu kadar pahalı değildi sanki
ftm_cglyn littlechick lierac ı ben 3 ay önce iki kutusunu 1030 liraya aldım şuan baktım bir kutusu 2800 inanılır gibi değil 🤦🏻♀️🤦🏻♀️
littlechick ftm_cglyn Ay evet şok oldum bende görünce nasıl böyle birden artmış olabilir ya şaka gibi
Gamze11- littlechick 17+6 günlüğüz ilk günden beri kullanmaya dikkat ediyorum henüz çatlağım yok. Mustela yağı kullanıyorum memnunum
1kediannesi littlechick Lierac ve incia kullanıyorum dönüşümlü olarak, 26. haftadayım iyi gidiyoruz şükür.