Kedicik27 zey-nep11 ya tabiki orası öyle ama bu da kafa işte söz geciremiyorum😄keşke düşünme takma stres yapma deyince yapmasammm
zey-nep11 Kedicik27 doğru bende aynıym aylardır yerlesıyor anasını satım😄 bugun leke geldi yok yani emınım 😄 bısey varsa net cıkıyor abi gerisi hıkaye😄 ben koruncam bı ıkı ay kafam dolu canım sıkıldı ıyıce😄
myangelson Kedicik27 bende catlamistim kan verdim negatif çıktı artık hala adet olmasaydım doktora gidecektim adet oldum 2. Günü gittim 😂
Eloomm Kedicik27 bugün 13 oldu ilk defa bu kadar değişiyor hiç olmadı böyle bir durum hep günü gününe bir iki gün önceden oluyordum ki oda normal 28 günde bir 🥴
Eloomm Busraltn bende korkarak tekrar kan verdim hayırlısıyla artık negatif olursa dhaa yapıcak bişey yok demek ki günüm değişiyor diye düşünüyorum 🤔
Eloomm Busraltn ayy hadi rabbim hayırlı güzel sonuçlar almamızı nasip etsin inşallah 🥰 haber verin sonuç çıkınca
Kedicik27 Busraltn aaa oldunuz muu 🥺kaçıncı günunde oldunuz gecikmenin.bn hala bekliyorum 13.gun gecikme deyim bugun
Busraltn Kedicik27 benim 17 gün sürdü maşallahı var ve 28 yaşındayım hiç bu güne kadar böyle bir şey yaşamadım. En fazla 1-2 gün öne arkaya giderdi
Busraltn Kedicik27 bu arada bu ay neredeyse herkes gecikmiş ablamda spiral var ona rağmen 25 gün geciktiği için şüphe etti test yaptı.tabi negatif çıktı. Havalardan mıdır nedir bilemiyorum artık 🥹
mom-2024 Kedicik27 hamile kalmadan 1 ay önce benimde öyle oldu defalarca test yaptım ve 10 günden fazla gecikti en sonunda regl oldum. Belkide vücudunuz sonraki ay için gebelik hazırlığındadır
Busraltn mom-2024 inşallah rabbim isteyen herkese tez zamanda sağlıklı bebiş sağlıkşı gebelik nasip etsin 🙏🏼🙏🏼