13+2′deyim, 2 kilo aldım. Hatta çok tepki gösterdim kendime neden aldın diye :) ilk 3 ay kg verme hedefim vardı açıkçası ama veremeden ve alarak bitirdim ilk trimesterı. 70,5 ile hamile kaldığımı öğrenmiştim, bugün 72,6 kiloyum. Bi ara 74,5 gördüm tartıda hemen frenledim abur cuburu🤪 Şuan kendi içimde hedefim ikinci trimesterı max 74 kilo ile tamamlamak. Toplam hamilelik sürecimi de max 82 kg ile tamamlamak istiyorum🩷 Hayat ne gösterecek bilemem tabi sağlıklı olalım da