GamzeDmrkrn yanlış anlamayın ama 7+3 dediğiniz daha 2 bilemedin 3 hafta önce gebeliğinizi öğrenmişsinizdir daha bebek bile bebek halini almamıştır 2 kilo çok değil mi ? Daha yolunuz uzun bence dikkat edin Allah korusun ilerleyen dönemde gebelik şekeri bile çıkar.