Nlnmtn bana bugün yapılcaktı ama 8 ay önce işe girerken vurulmuş olduğum için gerek görülmedi tekrar tek doz yapılması yeterli dedi ama doktor belki ikinci dozu önerir dedi sorcam gidince bakalım şuan 18. Haftadayım randevu zamanı 22. Haftaya geliyor aşının 20-24 hafta aralıklarında vurulduğunu söyledi hemşire ama öncesinde faln da olunabilirmiş bi etlisi yok dedi koruyucu aksine dedi