Ben de 22 haftalık oldum aranmadım. Normalde ebem sürekli arar çağırırdı ama aramadı hala. 24.haftamda tek doz olmayı düşünüyorum çünkü doktor tek doz ol dedi. Aramazlarsa 23.haftamın sonlarına doğru ebeyi ben arayıp soracağım ne zaman geleyim diye. Aslında pek olmak istemiyorum 10 yıl içinde olunca tek doz yeterli oluyor dedi doktorum ama hiç istemiyorum