Ben lavanta kesesi ve çikolata yaptırdım. Çikolatalar güzel geldi ama tadlarını çok sevmedik açıkçası. Dökmeçikolata dan yaptırmıştık.
Lavanta keselerini de instagramda mührüşahane diye bir sayfadan yaptırdım. Henüz gelmediler ama çok tatlı bir kadındı ve isteklerime göre çok yardımcı oldu. Bakalım merakla bekliyorum. Normalde çok pahalı ama çok da uyguna yaptı (22tl). Sanırım bir indirim dönemine denk geldim ek olarak.