bella_xx adetiniz 4.5 gün geçtiyse önce idrar testi yapın bence çıkacaktır pozitif olması halinde kanama için de acil doktora gitmenizi öneririm.yerleşme kanaması da olabilir gebelik varsa kanama alanı da oluşmuş olabilir en azından Protestan verir..tabi pozitif çıkarsa kanamanın olursa kimyasal da yaşıyor olabilirsiniz en iyisi pozitif görür görmez doktora görünmeniz negatifse zaten adet oluyorsunuzdur