Melike_4949 tubaysima oda olur ama ben ayriyeten almıştım yağı susam yağı diye aktarlarda vardır ben marketten almıştım bizim burda
Melis-s Bu ara gümüş göğüs ucu kalkanı çok öneriliyor denemedim henüz ama bende aldım doğuma son 10 gün kala kullanmaya başlarım birde lansinoh markalı göğüs ucu krem almıştım
Shr1Onder Aysnk gebe okulundaki ebede bunu söylemişti. Nemli kalıyor pedleri kullanmayın diye. O yüzden bende almadım
nazlibuse92 Aysgulllllll en iyisi lansinoh trendyoldan sipariş verdim ben 2-3 güne geliyor onu almanı tavsiye ederim
Zbsbzc1 Aysgulllllll ilk cocugumda lansinohtu ama @mühendisinoglu instagram sayfasında lansinohun iceriginde önerilmeyen bir madde oldugunu söyledi . Yıldızlar listesinde incia ve mustela var onlardan birini alacam ben o adamı takıp ederseniz içerikleri temiz olanları yıldızlar listesıne ekliyor bebek anne cocuk icin olan ürünleri
yenidenanne34 Zbsbzc1 evet yaa bende ilk cocugumda lansinoh kullandim ama cokta masum degilmis simdi mustela alayim diyorum ama oda fayda eder mi yara olmasini önler mi tereddütteyim
Giiizem Aysgulllllll canım krem kullansnda ilk başlarda sütünle gögüs ucunu ısalat bebeğini sonra emzir öle yara falan olmuyo
Mine-tayfun Kızlar ben 6 aylığım incia aldım 2 tane yeterli olurmu doğumdan bir ay önce kullanmaya başlıycam
Seymaaktass Bence vücut ve yara seviyesine göre kremlerde değişiyo. Kimi lansinoh 1 günde iyileştirdi yazmış kimi işe yaramıyo incia çok iyi demiş. Kafam karıştı benim de :/ deneme yanılma işi galiba krem olayı öyle düşünüyorum.
Cerenbelis1 Aysgulllllll ay gümüş kapak alın kremden bin kat daha nemli tutuyo krem lansinoh güzel ama gümüş kapak kadar nemli kalmıyo kuruyo gene
aytencelik Cerenbelis1 silikon kapak da olur mu gümüş yerine acaba bende şuan silikon var o var diye gümüş almadım