Lansinoh kullandım 15 gunluk tü bebegım yara olmuş tu fayda göremedim burdan yorumlar da tahin yağı sürüyoruz dediler hemen onu sürdüm ilk sürmeye resmen gectı o yüzden herkese öneriyorum tahin yağı yazanlar dan da Allah razı olsun ilk donemde sık sık emzirirıyoruz ve o acı tarifsiz 🙈emzirmek istemiyor dum resmen