Bende yuz felci geçirmiştim yüzümün bi tarafında olmustu sadece. Yuz felci gecirmeden bi kac gun önce sanki birisi kafama çekiçle vuruyor gibi hissediyordum aileme hep beynimin içinde biseyler oluyor sanki diyordum ama başım ağrıyor falan sandılar bi kac gun sonra ağzımda kayma başladı sonra 1 gözüm kapanmamaya başladı derken doktorda yüz felci geçirdiğimi öğrendik hic bisey yapmadan direk ilac verdi kapanmayan gözümü kapatti mikrop kapmasin diye 1-2 hafta sonra geçti cok şükür. Bana klimadan ve soğuk çarpmasından dolayı olmuştur demisti doktor gercektende o dönem çalıştığım alan tam klimanın karşısındaydı