İş yerine bu hafta salı günü hamile raporumu vermiştim ve cumartesi günü çıkışimi verdiler 3 buçuk aydır çalışıyordum çok saçma bir sebep gösterip çıkarttılar ne gibi haklarım var acaba böyle bişi başına gelen oldu mu ben direk sordum gebe olduğum için mi çıkartınız dedim ama hayır dediler önüme saçma sapan bir sebep sundular haklarım neler tazminat alabilir miyim acaba?