Nezahatozen Xiomi mop 2 pro benimki cok memnunum sizin söylediğinizde bize sey dediler silme özelliği daha cok onda benim heryerim halı olduğu için ben bunu almıştım 2 Ay oldu cok memnunum
Yaren3442 Birpsikologanne ben hiç sildirmesini yaptırmadım bilmiyorum robota hep supurtuyorum kendim arkasından siliyorum 😂 öyle daha hızlı oluyor
Papatyaseven34 Birpsikologanne ben satıyorum çok uygun fiyata tefal 2 ay kullandim sadece bebegim çalıştığı zaman korkuyor ağlıyor evin içinde gezdiğini gorunce ne yapsam alistiramadim bende satacağım uygun fiyata hem siliyo hem supuruyor
merylii_ Birpsikologanne 3 senedir roborock s6 max5 kullanıyorum, evde kedimde var, toz tüy kalmıyor, temizlik yapıp üstüne bi tur da onu çalıştırıyorum ve yine toz çıkarıyor inanılmaz bence