Temmuzmucizesi26 Birpsikologanne roborock q7 max kullanıyorum aşırı memnunum keşke daha önce alsaymışım
Berraaak Roborock s8 pro ultra kullanıyorum çoook memnunum elim ayağım dysonımı bile rafa kaldırdı canım robotum
elmaelmaelma Berraaak çöp torbası çok masraflı diye duymuştum. Torbaya boşaltmayı iptal edip kendimiz boşaltacağımız şekilde ayarlanabiliyor mu acaba? Silerken kendi bezini yıkasın, o zahmetli iş ama toz haznesini ben kendim boşaltabilirim diye düşünüyorum.
Melike_melek Birpsikologanne bekonun son serisini kullanıyorum çöp haznesi ayrı oraya boşaltıyor kendi gayet memnunum robotumdan resmen elim ayağım 😍😍😍
Smrhsyn Birpsikologanne canım ben 3 ay çnce SUNNY son serisini aldım ikiz gebeyim o kadar çok faydasını gördüm ki elim ayağım oldu silme işlemi de yapıyor her gün çalıştırıyorum bir sürü pislik çıkıyor iyi ki almışım dedim tavsiye ederim
imbrosmerve Birpsikologanne s10+ kullanıyorum, alalı 2-3 ay oluyodur daha silme özelliğini hiç kullanmadım ama süpürmesinden aşırı memnunum🌸
Temmuzmucizesi26 Birpsikologanne silmesi normal siliyor ama s7 ya da s8 olması gerek ovalaya ovalaya siliyormuş titreşimle öyle silse daha iyi olurdu ama bundan da memnunum
Yaren3442 Birpsikologanne ben hiç sildirmesini yaptırmadım bilmiyorum robota hep supurtuyorum kendim arkasından siliyorum 😂 öyle daha hızlı oluyor