Kızlar perşembe akşamı sezaryen oldum. Ayaklarımda bacaklarımda ödem oldu. Nasıl geçer en çabuk. Bir de söylemesi ayıp hastanede sadece bir kez büyük tuvalete çıkabildim. Bir daha olmadı. Korkuyorum sonrasında zorlanmaktan. Tecrübeli olanlardan yardım bekliyorum. Ayrıca ne kadar sürede rahat yatıp kalkicam acaba bunu da merak ediyorum.