Biricikbebegim ben en başından beri sadece özele gittim, sonra yaşadığım yerde hemşire arkadaşım devlet hastanesinde Doğum yaptı, ben de Doğum yapmayı düşündüğüm hastanenin gebelik okuluna gittim, ebemiz Doğum esnasında yanımızda bulunabileceğini söyledi öyle olmasa bile ebeler gayet iyi davranıyorlarmış, doktorumdan da memnunun, belki hastane küçük olduğu için pozitif düşünüyorum 😅 ama şimdilik devlet hastanesinde Doğum yapmak istiyorum, düşüncem bu yönde ve şunu biliyorum ki devlet hastanesinde gece gündüz tecrübeli ebeler var.