Biricikbebegim Doktordan doktora değişir o iş, özel hastanelerde de iyi olmayan doktorlar var. Benim görümcem iki doğumunu da devlette yaptı yüksek tansiyonla hem de Ankara’da. Bende İstanbul da Pendik devlete gittim üç sefer ama doktorum ilgisizdi odaya girip çıkmam beş dakika sürüyordu. Cuma günü ilk kez özel hastaneye gittim gayet memnun kaldım. Sonuçta özel hastane özel ilgi yani 🤷🏻♀️ İlgisiz davranınca paradan olacaklar şikayet gelince atılma riskleri yüksek. İstemese de ilgi göstermek zorunda özel hastaneler sonuçta para veriyoruz, ama durumun elverişliyse özele gitmeni tavsiye ederim bide ilk gebeliğinse. Bizim de durumumuz çok iyi sayılmaz ben bile bu zamana kadar kendim istediğim için devlete gittim ama Doğumdan çok korkuyorum bide doktorum hiç bi bilgi vermiyordu o yüzden özele başladım.