bella_xx Merhaba bendede kahverengi akıntı var adet tarihime beş gün var bütün belirtileri yaşıyorum ama akıntı biraz fazla yoğun hatta alt karın bölgem sancilaniyor bel ağrısı vs. Adet mi oldum diyorum .Bütün belirtiler var acaba yerleşme kanaması mi diye düşünüyorum çünkü adet günüme beş gün daha var. iki gün oldu hala biraz akıntı var kötüyü düşünmek istemiyorum yerleşme kanaması diye düşünüyorum erken diye Dr falan gitmedim test yaptım birşey çıkmadı böyle birşey yaşayan bilgisi olan varmı ? Dr gidicem ama heyecan işte ilk olucak olursa inşallah birazda acemilik 😇 teşekkür ederim geçmiş olsun