Tugcecimbisn SAOZ ilk belirti bel ağrısı idi battan 5 gün önce öğrendim çok aykırı bir ağrı olduğu için şüphelerim sonra sabah bulantım oldu kusma yaşamadım sadece bulantı nadiren öğürme hissi
Sabirsizanne10 Tugcecimbisn çünkü benim bat 23 ilk 3 test silik pozitif sonraki iki negatif ama daha adetim de gelmedi ve aşırı bel ağrım var bu adet sancısı gibi değil ama kasığıma da belirli aralıklarla sancı giriyor
SAOZ Tugcecimbisn kiz benim de supelerim var boyle sol karafima cok cok hafif bir kramp giriyor ama cok hafif sora 1 hafta 2 gun oldu bugun hep mide bulantilarim var ama kusmuyorum sadece mide bulantim ve şimdi uyandim ve mide bulantim var sende boyle oldu mu sence ne diyon uşutum mu
Tugcecimbisn Sabirsizanne10 battan 5 gün önce öğrendim canım ben test yaptım çok hayalet bir çizgi vardı radyolojistim zaten hastanedeyim kan verdim hemen çıktı 55 le
SAOZ Tugcecimbisn test yaptım negetıf cıkdı daha erken berki diye Ama belirtilerim var bakalim nasip kismet
Papatyaseven34 bella_xx canım adetten bir gün önce doktora gitmistim vajinal ultrason yaparken kan geldi ve bana adet olmuşsun dedi eve geldim hafif kahve rengi leke geldi adet olsam dedim suanda orkidin dolmasi gerekti içime kurt düştü ve test yaptim çift çizgi çıktı sonra emin olmak için kan verdim ve gebe çıktım ilk defa başıma geldi benimde oysaki adet oldum sandık daha artık gelmiyor lekelenme bugun erken ogrenmis olmasaydim adetim 4 gun gecmis olcakti 😁😁😁😁
bella_xx Papatyaseven34 ben adet oldum aşkım şarıl şarıl akıyor neden olmuyor bebeğimiz bilmiyorum çok sık yapıyoruz belkide ondan
SAOZ bella_xx canim oncelikle çocuk kac ay deniyorsunuz 1 2 doctora gidin sende esinde Tahliler yapin seni utrasona koysunlar baksinlar yumurtaliklarin iyi mi tuplere giden yollda dikaniklik var mi gibisi rahim filim çeksinler sana esine Sperm test yapsinlar sayisal ve hariketlerine Bakilsin hić bir sikintiniz yoksa ve hala olmadiysa 1 seneyin icinde Tup bebek Oneriyor doctorlar - veya bir sikinti varsa esinde veya sende yine direk doctor tup bebek onerecekdir 🥰 Hakkinda hangisi hayirliysa O nasip olsun 🥰 Amin
Papatyaseven34 bella_xx vallla bizde neredeyse her gün yapıyorduk olsun diye ugrasiyoduk stres vs artik vazgeçtik bizim ikinci bebek sonra vazgeçtikten iki ay sonra korunurken kaldım valla çok sasirmistim çok stres yapma
bella_xx SAOZ 2 aydır aşkım biz ama bilmediğimizden sürekli denedik oysam 3 günde birmiş ilişki bu ayda öyle deneyeyim diyorum olmazsa artık mecbur hastaneye
Melike-1414 bella_xx kuzum onla alakasi yok biz hep gun asari girdik hamileyim ve hic dikkat etmedim takmadim kafama rahattim.
Momm0606 Bende oğlumu tam adet günümde bildiğin kanama olarak öğrendim ertesi gün kesilmişti test yapmıştım silik çıkınca direk hastaneye gidip gebe olduğumu öğrenmiştim, rabbim gönlüne göre versin inşallah ☺️☺️