ZeynepDuru17 ilkgozagrim__ ilk zaman kız dediler sonra 15 Şubat erkeğe benziyor dediler Perşembe günü gittim erkek dediler inşallah değişmez canım sağlıkla sıhhatle gelsin bebişlerimiz sabırsızlıkla bekliyorum 🥺❤️🤲