07sym07 sutlukahve_ ben 1 sene sonra kaldım çünkü eşim askere gitmişti geldiğinde 2 ay sonra tekrar kaldım Hamdolsun
Annemucize Düşük riski varsa verilebiliyor onun dışında annede pıhtılaşma sorunu varsa daha öncesinde damar tıkanıklığı geçirmişse veya pıhtılaşmaya yatkınlığı varsa hem coraspin hemde oksapar hibor tarzı ilaçlar anneyide korumak için verilebiliyor
1palyaco sutlukahve_ kalp durması sonucu kürtaj oldum ardından gidip pıhtılaşma testi verdim testte anlaşıldı. Bazı değerler var heterozigot homozigot gibi . Benim iki değerde heterozigot çıkmıştı oyüzden hamile kalınca tekrar hap kullanmaya başladım doktorum dedi aynı zamanda iğne de kullanıyorum .
1palyaco sutlukahve_ tercih meselesi yaptırmak gerekmeyebilir . Ben böyle birkaç kişiden duyunca pıhtılaşma yüzünden olablir diye . Oyüzden yaptırdım her kalp durması pıhtılaşmadan kaynaklı olamayabilir yani .