Aytan Maalesef bende de oluyor ama sende birazcık erken başlamış canım benim şuan 24. Haftam yeni yeni başladı ben doktoruma sordum karnımda ve göğüslerimdeki kaşıntı normalmiş çünkü vücut gerildiği için oluyormuş ama kesinlikle tırnakla kaşıma çünkü çatlak oluşuyor ben karnım da yaptım o hatayı kasindikca nemlendirici krem sürecekmişiz ve avuç içi ile kaşıyacakmışız henüz catlamadıysan çok dikkatli ol iğrenç bir görüntü oluyor ve maalesef tedavisi yok bol bol nemlendirici sür gerginliği azaldıkça kaşıntıların hafifleyecektir canım benim düştüğüm hataya düşmeni istemem ben karnımı mahvettim araştırmakta geç kaldım biraz kimsede bilgi vermedi ilk gebelik ilk cahillik oldu benim ki 🙄😔