Bende Eray hocaya gidiyorum ilk gebeliğimde de ona gitmiştim şuan 2. Gebelik ve yine ona devam ediyorum çok iyi bir doktor zaten yeni açtığı klinikte herkes ilgili bi sorun yaşamadım ssvd istediğimi söyledim destekliyorum dedi bakalım hangisi nasip olacak artık 22 haftalık olacağım çarşamba gideceğim fiyat bilgisi falan da almadım onları konuşacağım 😍