tugcemom_ ben de ilk gebeliğimde çok fenalaşmıştım şeker yüklemede. Bembeyaz oldum, soğuk ter boşandı, başım döndü, midem bulandı. Yalnız gitmiştim bi de hastaneye. Neyse ki kusmadım.
Bu hamilelikte yaptırdığım biraz daha rahat geçti. İçecek ilkinde saf glikoz gibiydi, bu kez Elmalı ve asitliydi. Ondan dolayı biraz daha rahattı belki. Eğer sizin içtiğiniz asitli değilse, öyle olanından alın isterseniz eczaneden. Ya da çilek yerine farklı aroma alın.