Mery60 gebelikten sonrada bazen dengesizlikler oluyor dedigim gbi ikibayda bir filan baktirmak lazım devamlimi yuksek yoksa hepmi cikiyor ona gore takip gerekli az yukseklik belki cok etkilemez ama yinede dusuk olması normal oyuzden bir kac ay belki surekli verir iyice dusurur biraktirr sonra iki ay sonra tekrr baktirr yine yukselme varsa ozmn mr
Bana o şekilde yaptilr en son iki sene sorunu bulana kdr cnm cikti ve korundum bosu bosina halbuki mesele surekli ilac kullanmammis
Prolaktin icin endokrin daha bilgili bn oraya gidiyorum