Merhaba prolaktin yüksekliğinin sebebini araştırdılar mı? Benim kardeşim bu durumu yaşadı, adet düzeni de etkilendi. Kadın doğum uzmanı düşürmek için ilaç yazdı. Bir süre sonra değer tekrar yükseldi. Gözlerinde sorun olunca göz doktoruna gitti. Orda yapılan muayenede göz numarasında sorun olmadığı farkedildi. Yapılan farklı tetkiklerde görme sinirlerini etkileyen bir kitle olduğundan şüphelenildi ve mr çekildi. Mr sonucunda beyninde bir kitle olduğu ve bunun hipofiz tümörü olduğu belirlendi. Hipofiz hormonları yöneten bir yapı olduğu için belirtilerinde biri prolaktin yüksekliğiymiş, biz de araştırınca öğrenmiştik. Kardeşim ameliyat oldu, kitlenin bir kısmı alındı. Kalanı için takip ediliyor, şu an durumu iyi çok şükür. Hormonu da daha normal bir seviyeye geldi.
İnşallah sizde öyle bir şey yoktur ama araştırmakta fayda var, internetten diğer belirtilerine bakabilirsiniz.