Rabia_dgn odada havlu yoktu diye hatırlıyorum zaten ben yanımda götürdüğüm için havlu arayıp sormadım da ama görmedim de odada. Hastane çantama bebek için nolur nolmaz baya takım koymuştum en çok onları kullanmadan geri getirdim. 4-5 tane zıbın, 3 tane tulum, 3 tane alt üst takım, içten giydirmelik uzun kol zıbınlı bir takım, hastaneden çıkarken giydirmek için peluş tulum, iki tane penye battaniye ( bunu iyi ki iki tane koymuşum dedim) tabi takımların şapkaları eldivenleri de var. 15 tane bez koydum, bezlerin de çoğu geldi ilk günler çok bez kirletmedi çünkü oğlum, unutmuşum öyle olurmuş yani 😅 pişik kremi, iki tane islak mendil, alt açma örtüsü. Kendim için iki pijama takımı, sabahlık, iki çift çorap, yazma, iç çamaşırı koydum ve bunları hep kullandım. Odalar 25 derece civarı ve ben sıcağı hiç sevmem. O yüzden hastanede kaldığım gecenin sabahında duş alıp ikinci pijama takımımı giymiştim. Tarak, deodorant, nemlendirici krem, diş macunu, diş fırçası, göğüs ucu kremi, her ihtimale karşı biberon (çok şükür kullanmadım), emzik, göğüs kalkanı(bunu da kullanmadım), havlu kağıt, göğüs pedi, depend külot bez (sadece hastaneden çıkarken giydim bunu da bir tane bile yetermiş, hastenede hasta bezi bağlıyorlar zaten, doğumdan sonra kanamayı kontrol ettikleri için bez daha kullanışlı), kolonya, hastaneden çıkarken gitmek için kıyafet, terlik, bebek için kalın bir battaniye koydum çantama. Ben bi de ilk doğumumda da Meryem ana otu kullanmıştım bu doğum için de koydum hastane çantama bir kapla birlikte.