lLavinia yok yaşamadım bebekte de yok bisey Bence çektirin sizi çok zorluyorsa 9ay onun dis ağrısını çekmektense sade parol veriyorlar başka bisey yok ben cektirdim kurtuldum 20 lik dişimide cektirmistim en zor dis o bence benimki gömülüydu daha çıkmamıştı damağım aciyodu bende röntgen cektirdim 20lik dış öteki dişlerin üstüne yatmış diğer dişlerimi yamultcakti dışı keserek çıkarttılar damağın içinden ağzım kilit gibiydi yemek yemekte zorlaniyodum hep sıvı yiy3cek içecek tüketiyodum 20 lik dis daha zor bide orsinin temiz kalması gerekiyor iltihap kapmasin diye benim apse olmuştu ama ozmamn hamile değildim hamileykende cektirdim geçen ay o sol üst en arka dişin bi onuydu hiç ağrım olmadı anestezi biraz midemi bulandırdı okadar bide sabaha kadar kanadı ogece bi agri kesici içtim agri yaparsa diye ondan sonra hiç agri kesici bile içmedim Allah kimseye yaşatmasın yaa dişi kaybetmekte zor agrimasida temiz bakmak önemli ilk hamileligimde bidisim çürüdü cektirdim ikinciye hamileyim gene cektirdim her hamilelikte bi dis kaybediyorum dişleri kaybettikçe ömrüm kisaliyomus gibi hissediyorum insanın kendi dişi gibisi yok yaa fazla konuştum kusura bakmayin😃