Esrashshshssh yok yok benim farklı sebepten erken doğum oluyo, o riske karşı hiçbir işlem yapılmıyor bana, antibiyotik dahi çok ciddi durum harici alamıyorum.. çoğu gebelerin 5-7 aylar arası diş çekimi veya diğer tedavileri yapılıyormuş endişe etme 🙏 haftan ilerleyince geçmezse çekerler yani