Mirhas33 Diyabetlianne duydum canım kalp atışlarını şükürler olsun rabbime darısı herkesin başına inşallah
Mirhas33 Nrsh_3355 bende bu gün duydum 6+1 miş şükürler olsun onun kalp atışlarını duyduğum andan itibaren çok duygulandım
semrabgt Edadlgc geçer geçer sıkma canını çok stres yapma doktor kontrollerini ihmal etme hepsi geçecek inşallah pozitif şeyler düşün :)
Irem19 Mirhas33 6+2 kese ve kalp atışı duyuldu çok şükür lekenle olduğu için şuan iğne ve fitil kullanıyorum bel ağrısı devam ediyor öğrendiğim günden beri
Mirhas33 Irem19 bende bu gün duydum kalp atışlarını Allah’ıma şükürler olsun . Allah herkese sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
aysetkr33 Mirhas33 bende de aynı oldu 15 gün sonra gene çağırdı inşallah duyarız bu sefer kalp atışını 🤲🏻
Mirhas33 aysetkr33 bende duydum kalp atışlarını bu gün Allah’ıma şükürlerolsun Allah herkese nasip etsin inşallah
Gg123 Bende 6-3 iki gün önce gittim kalp atışı vardı dinletmek iyi değil daha çok küçük dedi ama gösterdi çok şükür 🙏 sağlıkla kucağa alalım hepimiz de aynı zamanlar da doğum yapıcaz